.

.
.

6 Haziran 2009 Cumartesi

HOŞGELDİM

Nihayet bir blogum oldu. epeydir niyetliydim, kısmet yaz başlangıcındaki bu sıcak Cumartesi gününe imiş. En sevdiğim ama hep hasretini çektiğim çiçeğin adını seçtim; leylak. Dilerim leylak güzelliğinde dostlar kazandırır bu blog bana.

İlk yazımı çok sevdiğim bir şairden, Ataol Behramoğlu'dan dizelerle sonlandırayım:

"Dostları özlemle kucaklamayı unutma
Çocuk sevmeyi, çiçek koklamayı unutma
En zorlu anındayken bile kavganın
Gökyüzüne bakmayı unutma..."

(Başlıkta yer alan güzelim leylak fotoğrafı için sevgili Sevim Orhan'a teşekkürler.)

7 yorum:

  1. Hoş geldiniz; umarım en az benim kadar iyi dostlar edinirsiniz.
    Leylak, nergis, hanımeli alçakgönüllü çiçeklerdir.Uzun süre güzel kokarlar.Kokuları bütün bir bahçeyi sarar, tıpkı sevgimizin evreni sardığı gibi..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Gülen,
    İlk edindiğim dost sen oldun ne hoş, ben sitene iki seferdir yorumlar yollayan Nurşen. Epeydir blog açmak niyetindeydim, sizinkileri izleyince imrendim ne yalan söyleyim. Henüz çok acemiyim, yardımlarınıza ihtiyacım var, sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok sevindim, hele bir öğretmen oluşunuza.Ben de Öğretmen Lise'liyim :)
    Çok merak ediyordum Nurşen'i.İfade seçeneklerini güzel bir dille kullanan kişiler hep dikkatimi çekmiştir nacizane.Çok memnun oldum sizi bulduğuma çünkü tıkladığımda bir bloğun açılmadığını görünce 'bu kadar güzel anlatabilen biri neden blog açmazki' diye sitem etmiştim.Yorumları yanıtlamaya çalışıyorum ama ne yazıkki bir süredir aksıyor.Bu akşamki yazımda size isminizle yazacaktım.Blog yardımı konusunda da anladığım bir şey olursa elimden geleni yaparım.Olmadı yapabilecek birini kesin bulurum.Tekrar hoşgeldiniz öğretmenim.

    YanıtlaSil
  4. evvet hoşgeldin.
    blog yazarlığı sana çok yakışacak. sen de blog alemine...

    YanıtlaSil
  5. Daha uzun yıllar blog yazmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  6. Kaliteli bir yazı daha. devamını bekliyoruz hocam

    YanıtlaSil