.

.
.

16 Haziran 2009 Salı

BU, BU, NEDİR BU?

Şimdi, farzedelim bir yere gittiniz, oturdunuz, çantanız hep sorun olur değil mi? Sandalyenin koluna assam yere değer mi, yandaki boş sandalyeye koysam ben görmeden biri alıp gider mi, masanın üstüne koysam kalabalık eder mi? Kadınların işi zooor... İşte yukarıda resmi görülen asrın icadı(!) bu sorunu çözüyor, darısı diğer sorunlara. Efendim üzerinde lale motifi olan, çinili yuvarlak bölümü oturduğunuz masanın kenarına koyuyorsunuz, ucu topuzlu metal uzantıyı çevirip alt tarafa yönlendiriyor ve çantanızı asıyorsunuz; bu kadar, emniyete alınmıştır masanın altında ve sizin nezaretinizde. Bu pratik olduğu kadar dizaynı da güzel askıyı Papazın Bağı toplantısında, kendisi de çini boyama yapan bir arkadaşımız hepimize şık kesesinin içinde armağan etti, üstelik bağlarının ucunda nazar boncukları da vardı, kem gözlere karşı.
Hediyem çantamın içinde yerini aldı, arkadaşım mı? Onun yeri zaten hep kalbimdeydi...

2 yorum:

  1. Canımsın, iyi ki hayatımdasın. Sayende öyle zenginleşiyorum ki. Ama unutma, güç de bendeeeee.

    YanıtlaSil
  2. ay valla iyi oldu zarif kadının hikayelerine girişmen. ben de merakla bekliyorum. sanki şahit olmamışım gibi. ama yaptığım sarmanın hiç suyu kalmamış. bozuldum buna. susuz iyi olmaz ki. kuru kuru görünüyor.

    YanıtlaSil