.

.
.

8 Ağustos 2009 Cumartesi

BALKON BAHÇEDE SON DURUM VE VER ELİNİ İSTANBUL!..

Yarın yolcuyum; şehirlerin ecesi, çok sevdiğim İstanbul'a, çok sevdiğim arkadaşlarımı görmeye gidiyorum. Çok sıkılmıştım, bu değişiklik bana iyi gelecek. Bilgisayar ve fırsat bulabilirse muhabiriniz İstanbul'dan seslenmeye devam edebilir, olmazsa Perşembe akşamından itibaren sizlerle olacak. Kendime iyi tatiller dileyip sizi balkon bahçenin son görüntüleriyle başbaşa bırakayım.


Bu domates artık ürün vermesinden ümidi kestiğimiz ağaçlaşmış fidelerin birinden pörtleyip bizi mutlu etti sağolsun, bakalım devamı gelecek mi?



Balkon-bahçenin en kalender ve en verimli üyesi: Çıtır sivri biberler.



3 ürününü tükettiğimiz, 4 tanesinin de yolda olduğu salatalıklarımızın göz okşayan çiçekleri



Rokalarımız "Ev-Bahçe" dergisinin hediyesi olan üzeri çiçek desenli, şirin bir teneke kutudan çıkan tohumların ürünü, birkaç güne kadar yenecek boya gelirler. İstanbul rokası imiş bunlar.



Antalya'dan gelen gerçek köy domatesi bu ama çok nazlı. Eşimin ona verdiği emekle ağaç yetişirdi. Hala kızarmasını bekliyoruz.



Çiçeği burnunda olmak budur...



Şirin, kaprissiz kiraz domatesler. "Herşeyin küçüğü sevilir" demiş ya atalar...

Olay budur, kalın sağlıcakla...

9 yorum:

  1. evet,"olay budur" olmuş gerçekten.çok güzel.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Süperler,süpersin,süpersiniz...
    Gönlünce bir tatil geçirmen dileğiyle.
    Öpücükler:D

    YanıtlaSil
  3. nasıl da gözlerinin içine bakıyoruz.ben bir kaç yıl balkonda tırmaladıktan sonra bu yıl bahçeye terfi ettim. teyzem hatta bu sabah bir telaş aradı beni. nefis yağmur yağıyormuş kartal'da. biberlerin üstü dolmuş, pembe domatesler çiçek açmış, fasulyeler olmuş hatta uzun sırıklar gerekiyormuş, benim çaktıklarım artık kısa geliyormuş...
    yarın sabah da kahvaltıya davetliyim.enfes çıtır biberler beni bekler :) bekleriz kahvaltıya :)

    YanıtlaSil
  4. nasıl da gözlerinin içine bakıyoruz.ben bir kaç yıl balkonda tırmaladıktan sonra bu yıl bahçeye terfi ettim. teyzem hatta bu sabah bir telaş aradı beni. nefis yağmur yağıyormuş kartal'da. biberlerin üstü dolmuş, pembe domatesler çiçek açmış, fasulyeler olmuş hatta uzun sırıklar gerekiyormuş, benim çaktıklarım artık kısa geliyormuş...
    yarın sabah da kahvaltıya davetliyim.enfes çıtır biberler beni bekler :) bekleriz kahvaltıya :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzeller.
    İyi yolculuklar sana,
    "şehirlerin ecesine" selam olsun:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. SENN HOŞGELİRKEN İSTANBULA,
    BENDE VEDAYA GELDİM İSTANBULDAN :))
    DÖNÜŞTE GÖRÜŞMEK ÜZERE SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzeller.
    Doyumsuz güzellik bu olsa gerek, masumane...
    İyi tatiller ve hoş geldiniz. İstanbul'umuz sizi ağırlamaktan şeref duyacaktır.
    Sevgi ile...

    YanıtlaSil
  8. Nefis hepside. Bİr de balkonda mı yetişiyor bunlar.Çok emek vermiş olmalısınız.Ellerinize sağlık ve afiyet olsun.

    İyi tatiller(gerçi bugün dönüyormuşsun ama), sevgiler

    YanıtlaSil
  9. aa İstanbuldasınız demek. Ben de bir zamanlar uğraşırdım bahçe işiyle ama artık yerimiz uygun değil. Balkonda kiraz domates yetiştirebilirim ama şimdi görünce geldi aklıma. Sevgiler size

    YanıtlaSil