.

.
.

20 Ağustos 2009 Perşembe

DAVULCUNUZU TANIYIN


Malum, Ramazan geldi çattı, herkes iyi-kötü hazırlıklarını tamamladı. Davulcumuz da bu kervana katılanlardan. Dün posta kutusunda bunu bulduk, ilân mı diyelim, uyarı mı, hatırlatma mı? Her ne ise, dediklerine uyacağız. Yok öyle, ben Niğdeli Murat'ın babasıyım, dayısıyım, kardeşinin kayınçosuyum. Önce kimlik, hem de vatandaşlık numarası olanından, rastgele tanıtım belgesi kabul edilmez. Ararım valla Murat'ı yapar gerekeni, hemşerime yok öyle üçkağıt...

Bu vesileyle bol davul sololu Ramazanlar dilerim, çok kötü çalsalar da onlarsız olmuyor. Bir nevi nostalji. Eh, Ramazan davulcusu olarak Okay Temiz çalamayacağına göre elimizdekiyle idare edeceğiz artık. Kalın sağlıcakla...

7 yorum:

  1. Herkese Hayırlı Ramazanlar.En sevdiğim tarafı sofrası....Davulcu alarmı da cabası...

    YanıtlaSil
  2. euheuhu çok komik yaaa. adamlar naapsın artık.bahşişleri toplanıyor.

    YanıtlaSil
  3. ödülünüz sayfamda sizi bekliyor...zuzudan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Nurşen Abla,sana özendim saatine özendim derken gözlerimden yaş gelecek az sonra :D
    Saatinin üzerine gelince benim de bir saat edinebileceğimi öğrendim.Uğraştım çabaladım olmadı.Nasıl bir yol izlemem gerek ?
    Şu sayfama biraz renk gelsin yahuuu...

    YanıtlaSil
  5. dumbudu dum dum dumbudu dum dum

    Davulumun ipi kaytan,
    Kalmadı sırtıma mintan,
    Virin ağalar bahşişim,
    Alayım sırtıma mintan.

    Dumbudu dum dum dumbudu dumm

    Davulun içi pekmez,
    Çalarım fakat ötmez.
    Bir bahşiş vermezseniz,
    Davulcu buradan gitmez.

    not: Ben davulcunun İzmir'den akrabasıyım :))))

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı ramazanlar dilerim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yazını çok beğendim Nurşen'cim.Hele davulculardan şikayet etmediğin (son zamanlarda adet olduğu üzre)için seni daha çok sevdim.
    Hayırlı Ramazanlar arkadaşım...

    YanıtlaSil