.

.
.

19 Haziran 2010 Cumartesi

MARMARİS'E MERHABA


Geldik sonunda.

Sabah vücudumdaki suyun dörtte üçünü ter olarak evde bıraktıktan sonra yola çıktık. Arabanın dışında sıkı bir sıcak, içinde insanın başını ağrıtan klima serinliğiyle devam ettirdik yolculuğu. Göcek'te mola verdik. Göcek'i çok seviyorum; çiçekli, ağaçlı sokaklar, pırıl deniz, maviliğin üstünde kuğu gibi salınan tekneler, şirin evler. İnsanın içi açılıyor. Alışkanlıklarımıza o kadar bağlıyız ki daha önceki gelişimizde gittiğimiz lokantada yemek yiyip, çay içtiğimiz cafede çay içerek vefamızı göstermiş olduk. Kısa bir turun ardından yola koyulduk tekrar.
İkindi üstü ulaştık Marmaris'e. Şimdi çay içip kuzenlerle muhabbet ediyoruz. Detaylı hevadisler daha sonraki postlarda. Çam kokulu sevgiler...
Fotoğraflar Göcek'ten.

10 yorum:

  1. Hoşgeldiniiz. Tevekkeli değil havada hafiften bir Leylak kokusu var:))

    YanıtlaSil
  2. Ay! şimdi ne güzel orada olmak, erken mi gittim ne? yine karşılaşamadık...

    YanıtlaSil
  3. selam söyle Marmaris sokaklarına, iki yıldır basmadım taşlarına...Sıkı bir tatil yap elylak dalıcım çünkü Ankara da seni sıkı bir koşturma bekliyor:))

    YanıtlaSil
  4. marmaris'i çok severim..göçek'i hiç görmedim..size iyi tatiller..keyfini çıkarın..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. marmarisi hiç görmedim belki bu yaz..iyi tatilller diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. oo süper :) iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  7. Hocam iyi tatiller.
    Darısı başımıza.
    :)

    YanıtlaSil
  8. bende 3 gün sonra ordayım çok seviyorum marmarisi
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  9. Offfffff harika resimler! Orada olmayı çok istedim.Arşınla sokakları Leylakcığım, bize de anlat sonra.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Leylakcığım, aynı tarihlerde aynı yerlerdeymişiz.Marmaris,Göcek,Fetiye turundaydım :)

    YanıtlaSil