.

.
.

17 Şubat 2011 Perşembe

FATİH MİKA/İZLERİM


Harika bir sergideydim bugün, gözlerim bayram etti. Dışişleri Bakanlığı binası içinde bulunan Suna Çokgür Ilıcak Sanat Galerisi'nde Fatih Mika'nın "İzlerim" isimli sergisini ziyaret ettim, olağanüstü başarılı gravürler gördüm. Fatih Mika çalışmalarını Roma'da sürdüren, güzel sanatlar eğitimini Sarajevo'da almış bir Türk sanatçısı. Sait Faik ve Rıfat ılgaz'dan esinlenerek yaptığı gravürler var. Balıkları, güvercinleri, martıları konu aldığı baskılara hayran oldum. Fatih Mika'dan ve eserlerinden Mehtap Hanım da sık sık bahseder, sanatçı hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz http://www.fatihmika.com adresine başvurabilirsiniz, Ankaralı bloggerler bence bu güzel sergiyi kaçırmasın. 23 Şubat 2011 tarihine kadar Dışişleri Bakanlığı Suna Çokgür Ilıcak Sanat Galerisi'nde devam ediyor.

Not: Fotoğraflar internetten, sergide fotoğraf çekmek yasaktı.

7 yorum:

  1. seninle sinemalara tiyatrolara gidesim, sergi sergi sergi gezesim var... hatta karşılıklı kanepelerde yatıp kitap çekiştiresim, dizi dedikodusu yapasım var...

    YanıtlaSil
  2. yaaa daha çok yazı.. daha uzun yazı.... lütfeen:)

    YanıtlaSil
  3. Leylak Abla; Lale Ablanının hayaline benim de takılasım var:))

    YanıtlaSil
  4. Judy,
    Daha ne güzel martılar ve güvercinler vardı bir bilsen ama fotoğraf izni yoktu ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  5. Lalecim ve Sevdacım,
    Hep beraber bu dediklerinizi yapsak ne yahşi olur değil mi:))

    YanıtlaSil
  6. Adsız,
    Ben uzun yazayım tamam da keşke sen de adını yazsaydın:))

    YanıtlaSil