.

.
.

27 Ağustos 2011 Cumartesi

BAYRAM HAZIRLIĞI

Çalışanlar bana kızacak biliyorum ama bayramlarda bu kadar uzun tatilden sıkılıyorum hele de biryere gitmemiş evde isem, zaman geçmek bilmiyor, sosyal hayat duruyor. O yüzden bayram hazırlıklarına başladım, eğlencelikleri tedarikledim:

Bayram kitabı: Denizin Altındaki Ada/Isabel Allende
Bayram müziği: Elişi/Şirin Pancaroğlu-Aranjman 2011/Candan Erçetin
Bayram filmleri: The Last Summer of La Boyita-Los Muertos-Angel

Yanında çay-kahve serbest, çikolata 2 taneye kadar mümkün, tatlı zinhar yasak:))
Kolay gele...

17 yorum:

  1. Bayram hazırlığınızı beğendim:)
    Bu arada bayram sonrası İstanbul ziyaretinize sevindim,mutlaka görüşelim:))

    Sevgiyle!

    YanıtlaSil
  2. Bacıkuş, ben de bayrama bol filimli , kitaplı, bir program hazırladım. Günlük geziler olacak tabi. Ama bayramda düşündüğümüz geziyi iptal ettik. Daha sonra gitmeye karar verdik.
    Öptüm çookı

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır hiç bu kadar ruhuma dokunan birşeyler dinlememiştim teşekkürler tekrardan Leylak Hocam, Şirin Pancaroğlu gül kuruttum u dinliyorum şu anda, bir yandan da ne zamandır yazmak istediklerimi yazıyorum, hem okumak hem yazmak için nasıl dinlenesi bir seçim,iyi bayramlar öperiz sizi çok çok :))

    YanıtlaSil
  4. Beni de her an biri gelecek diye evde rahat rahat yayılamamak sikıyor. Gerçi benden başka herkes yayılıyor:)

    YanıtlaSil
  5. Leylağım iyi bayramlar diliyorum sana
    bana fazla gelmiyor tatil öyle yoruldum ki,
    hayalimde deniz kenarında yatıp kitap okumak ve müzik dinlemek var
    sana da iyi keyifli tatiller diliyorum
    tatşı azıcık ucundan yesek ???
    zaten ramazanda pideleri acaip götürdüm mideye.bayram sonrası tahıllı ekmeğe talim :)))

    YanıtlaSil
  6. Herkes biryerlere giderken benim evden boynu bükük şekilde gidenlere bakmak çok acı vericiydi benden bitane daha vamış:)Ama tatlı ve çikolata yemeden nası durucaz ki....

    YanıtlaSil
  7. ben de..
    bayram modu eni sıkıyor.. ve sağlık özellikle donuyorbayramda.. nerde görülmüş on güm herkesin tatilde olması ..
    denizin altındaki adayı yeni bitirdim tavsiye ederim hemen arkasından.. marquezin aşk ve öbür cinlerini oku..eşdönem çok keyifli oluyor.. =)..
    öperim kocamanından bayramlığından..

    atalet..

    YanıtlaSil
  8. Leylak Dalı! Ne güzel seçimler! Bu arada Aranjman'ı bayılarak dinliyorum. Fransızca ruhu okşuyor adeta :)

    Mutlu, keyifli bayramlar!

    Bloga da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Leylak dalı, filmleri açıkçası merak ettim. Bayram hazırlığı bizde bir sürü film indirdik. İzlemeye başladık bile.
    İstanbul ziyaretiniz olursa , ve vaktiniz olursa, bende görmek isterim sizi.
    İyi tatiller, iyi bayramlar.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Zeynepcim çok ilkeliyim, filmleri bayramda izlemeye başlayacağım:))) İyi bayramlar diliyorum, denk getirip görüşebilmeyi ben de çok isterim. Haberleşiriz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Kontrast,
    Teşekkürler, iyi bayramlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Atalet kardeşim,
    Sıkıla sıkıla geçireceğiz zamanı desene:)) Aşk ve Öbür Cinler'i okumuş ve çok sevmiştim. Diğerini üstüne okumuş olacağım bu durumda:)
    Sevgiler, iyi bayramlar en kocamanından..

    YanıtlaSil
  13. Maviannem,
    Huzurla geçecek, bir güzel dinlenebileceğin bir bayram diliyorum sana. Herşey gönlünce olsun, kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  14. Hüznün Tadı,
    O Allahın emri, herkes yayılır biz hazırolda:)) Yine de istediğin gibi yayılabileceğin bir bayram olsun bu, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  15. Kadayıfım,
    Biliyorum şimdi tatilin tadını çıkarmaya başladın. Çok güzel, çok huzurlu geçsin tatilin, arp sesi gibi...
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  16. Lalem,
    Bayramda iyi dinlen, tadını çıkar, kendini hazırla. Bayram sonrası misafirin var ona göre:))

    YanıtlaSil
  17. Natalicim,
    Görüşebilmek dileğiyle kocaman sevgiler ve iyi bayram dilekleri yolluyorum...

    YanıtlaSil