.

.
.

1 Eylül 2011 Perşembe

BAYRAM RAPORU 2

-Part 2'ye sakin başlandı, sakin bitirildi. Geç kalkıldı, geç kahvaltı yapıldı, bol bol kahve, çay içildi.
-Birkaç komşu ziyareti dışında kayda değer bir etkinliğe girilmedi hatta apartman dışına bile çıkılmadı.
-Bayramın ikinci filmi izlendi: "The Last Summer of La Boyita". Bir Arjantin yapımı olan filmde doktor olan babası ile birlikte şehir dışındaki çiftliklerine tatile giden küçük bir kız ve çalışanlardan birinin oğlu arasındaki arkadaşlık konu edilmiş. Filmin en çarpıcı yanı kızın erkek sandığı arkadaşının çift cinsiyetli oluşu. Olaylar bu minvalde gelişmekte. Değişik, hoş bir filmdi. Bir gün önceki "Angel" vakasının yanında başyapıt olarak bile nitelendirilebilirdi.
-Kalan zaman Isabel Allende'nin büyülü dünyasına hasredildi. "Denizin Dibindeki Ada" giderek daha güzelleşerek devam ediyor. 160. sayfaya ulaşılmış bulunulmakta. Şu an Zarite'den sonra en sevdiğim karakter zenci kölelerin hem halk doktoru, hem din görevlisi, hem şamanı, hem kurtarıcısı, hem büyücüsü kısacası herşeyi Tante Rose.
-Günün yegane muzır neşriyatı fotoğraftaki tabağın üstünde salınan bir dilim dondurma olarak kayda geçirildi. Eh o kadar çatlak da su kaçırmaz zaten, hem dondurma tatlıdan sayılmaz değil mi? Onaylayın beni, haydi, haydi:))

10 yorum:

  1. dondurma tatlıdan sayılmaz. bende aynı dilimi yerken sizin bu yazınız belirdi ekranda :)

    YanıtlaSil
  2. Evettttt... Yani sayılmaz öyle olsaydı mahallenin çöp bacaklı çocukları 100 kilo olurdu bu yaz sonunda..

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun,dondurmayı şeker hastalarına bile o kadarcık müsaade ediyorlar.
    Ama bana yasak,inek sütü yasak olduğu için ben de güvenip yiyemiyorum Maraşınkini bile.

    YanıtlaSil
  4. Ben her akşam onun iki katını götürüyorum desem...

    YanıtlaSil
  5. iyi ki az once kocaman bir kase dondurma yedim yoksa ekrani yalardim :)))
    yok yok dondurma tatlidan sayilmaz (hani bende yeni yedim diye) sayilmasina da aldigimiz kilolar kilodan sayilirmi onu gorecegiz ilerleyen gunlerde :D

    YanıtlaSil
  6. nurşenciğim tabi ki şöyle fıstıklı kocaman bir baklavanın yanında yemedikten sonra dondurma tatlıdan sayılmaz içini ferah tut
    öpücükler

    YanıtlaSil
  7. Biz değil uzmanlar da öyle söylüyor ''Dondurma tatlıdan sayılmaz''
    ;)))
    Dondurma sizin olsun da tabak daha çok ilgimi çekti:)

    YanıtlaSil
  8. Heyoo,
    Dondurma tatlıdan sayılmaz diyen dilleriniz varolsun, hepinizi seviyorum uleyyynnn:)))

    YanıtlaSil
  9. Dondurmayı pek sevmem ama tabağına bayıldım..:)

    YanıtlaSil