.

.
.

1 Eylül 2011 Perşembe

BAYRAM RAPORU 3

-Bayram Part 3'e sessiz, sakin başlanıldı ve aynı biçimde sona erdirildi. 
-Günün yegane etkinliği izlenilen ve başında fenalık geçirilen "Los Muertos" filmi idi. Yine bir Arjantin filmi ama o kadar düşük tempoluydu ki yavaşlığından yoruldum. Filmin başkahramanı kardeşlerini öldürdüğü için hapise düşmüş bir adam. Film tahliyesiyle başlıyor, kızını bulmak için kano ile yaptığı seyahatle devam ediyor. Zaten bütün film de bundan ibaret. Lakin adamın 10 dakika yürümesi icap ederse gerçekten 10 dakika yürüyor, sigara içmesi gerekirse sigara bitene kadar başka eylem yok. Bir de sürekli elden ele geçen, kamışla bir fırt çekilip yandakine devredilen mate çayı içiyorlar. Film böyle geçiyor ve sonunda ortada kız falan yok, terkedilmiş iki adet torun ve onların kumlar içindeki oyuncağının yine 5 dakika kadar gösterilmesiyle nihayete eriyor. Sanat  filmi izleyeceğim diye baygınlık geçirmek budur, eleştirmenler duymasın:)
-"Los Muertos" bunalımından sonra tekrar Isabel'e dönüldü, kitap yarılandı, alınan keyif aynen sürmekte.
-Bugün bünyeye muzır madde alınmadı, bayram bu şekilde bitirildi, darısı yeni bayramlara denildi...

12 yorum:

  1. Çok tatlısın sen yaaa.. canım bacım benim :)

    YanıtlaSil
  2. Bugün bu kitabı elime alıp sabırsızlandım. "Elimdeki kitabı bitirip bir an önce başlasam başlasam" dedim durdum. Anneme hediye almıştım. Çok severek okudu. Bir an önce okumak istiyorum. Sanki bir masala davet eder gibi kapağı.

    Not: Mutlu bayramlar diliyorum bu arada Sevgili Leylak'cığım.

    YanıtlaSil
  3. Bazı filmler de gerçekten insanı kasıyor:((
    bayram size bol bol film ve kitap getirmiş,anlaşıldı:)

    YanıtlaSil
  4. Sessiz sakin bir bayram geçirmenize çok sevindim. Daha nice güzel bayramlar diliyorum.

    Sizin için ''günün okuyanı'' olarak değerlendirebileceğiniz güzel bir resim seçtim. Ben çok etkilendim bu resimden..Mailinize gönderiyorum. sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
  5. kombinin köşesine sıkışan tuşlar farklı bi hava katmış :)

    YanıtlaSil
  6. ben de bugünlerde allende'in afradit isimli kitabını okuyorum.anlatım tarzını o kadar beğendim ki hemen ruhlar evini sipariş ettim.hani bazı bloglarda toplaşıp kitap kulubü falan kuruyorlar ya, sen de bizim liderimiz (başkomutan :))))olsan da biz de toplaşıp kitap okusak.uzaktan da olsa bir kitap kulubümüz olsun.keşke birlikte kahve içip kitabın bize anlattığını diğerlerine anlatma şansımız da olsa,ama en azında yazarız. ben de elimdeki bitince ruhlar evine başlayacağım,sonra da sırada aştan ve gölgeden var.bu okuduğun bende yok,tez zamanda onu da edineyim. :)) bu arada çok şükür bayram bitti.

    YanıtlaSil
  7. Kara Kitap,
    Afrodit aslında I.Allende'nin en uyduruk kitabı diyebiliriz. Anılarını da okuduğum için kitapların yazılma öykülerini de öğrendim:)) Ruhlar Evi süper seçim, en sevdiğim kitabıdır, filme de çekildi. Sonra Eva Luna gelir, kesinlikle oku. Ya aslında bütün kitapları güzeldir, diyorum ya külliyatını yuttum:)) Başla, pişman olmazsın. Önerine gelince bana uyar, Antalya'ya kesin dönüş yapayım bu konuyu hayata geçirelim. Hakikaten şükür ki bitti bayram. Haftaya İstanbul'dayım ben:))

    YanıtlaSil
  8. Dejawu,
    Bilgisayar hayatımın olmazsa olmazlarından olunca köşeden kafasını uzatması normaldir:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Begonvilli Ev,
    Hem bayram dilekleri hem de fotoğraf için bir kez daha teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Natali,
    Gerçekten fena kastı neredeyse uyuyacaktım başında:))
    Görüşebilmek dileğiyle sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  11. Kedicim,
    Teşekkür ediyorum.
    Kitabı çok seveceğine eminim. Benim gibi Allende fan kulübü kuracak derecede hastasıysan sevmemen mümkün değil zaten.
    Ankara'dan sevgilerimi uçurdum...

    YanıtlaSil
  12. Müge bacısı,
    Sen daha mı tatlısın acaba diye düşünüyorum:)))

    YanıtlaSil