.

.
.

4 Eylül 2011 Pazar

İSTANBUL BEKLE BENİ

Görsel: Buradan

Leylak çizmelerini giydi, Pazartesi sabahı yollara düşecek. İstanbul'da onu bekleyen  bir Lale Bahçesi, bir dolu güzel insan, bir sürü güzel şey var. Planlar yapıldı, rotalar belirlendi, hazırlıklar tamam. Havalar iyi gitsin lütfen, keyifler de tavan yapsın böylece. Dönüşte Leylak'ın cebi tıkabasa anıyla dolu olacak, paylaşmak dileğiyle...

Not: Bu güzel fotoğrafı bana gönderen bir sürü şeyden kardeşim Atalet'e bir kez daha teşekkürler...

19 yorum:

  1. Aa hoş geliyorsun şehrimize Leylağım sefalar getiriyorsun :))))

    YanıtlaSil
  2. Yaşayalım ve paylaşalım desem leylakcım?, sende mail adresimin olması lazım, mailleşmiştik. programına uygun bir an söylersen ben de katılayım.

    YanıtlaSil
  3. Bekliyo seni İstanbul...tüm bulutları güneşe astım... Güneşi de gölgeye çaektim biraz...

    YanıtlaSil
  4. iyi yolculuklar benden de selam söyle ben kaçıyorum sen gidiyorsun inşallah hyal ettiğin gibi geçer.

    YanıtlaSil
  5. İstanbul ve yaşayanları, kollarını açtı,bekliyor.
    Bünyamin 'yağış olmayacak' dedi.

    Hayırlı yolculuklar.
    Ece

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Leylak Dalı,
    Günü iple çekiyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Hadi bakalım hayırlı yolculuklar Sİtanbul'u fethetde gel, yediğini içtiğini gezdiğini gördüğünü dinleyelim...

    YanıtlaSil
  8. İstanbul da ben de heyecanla bekliyoruz :)))

    YanıtlaSil
  9. hadi bakalım keyifle.. =)

    YanıtlaSil
  10. istanbullular leylak kokuları alacak desene
    çok kıskandım şimdi
    dönünce ankarada yapalım buluşmamızı yoksa küserim :)))),
    hem anılarını da ceplerinden çıukarırsın ben de o güzel anılarını canlı canlı dinlerim
    herkese selamlar
    iyi yolculuklar
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  11. Iyi yolculuklar, istanbul bombostu tatilde, simdi donus trafigi devam ediyor... Mis gibi leylak kokusu geldi bile...Kirazcekirdegi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Belki aynı dönemde olabilirz istanbulda,gelirsem face'ten haber yollarım sana.. Gelemezsem benim için de gez lütfen :)
    Sizinki blog buluşması değil blog kraliçeleri zirvesi olur bence :))

    Ece'mi öp görürsen,Lale Hanımı da :))

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel... Bekliyoruz. - Bende eski ayakkabılara çiçek ekicem...-

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Leylak Dalı,İstanbul'a gelmenize çok memnun oldum.Bir süredir blog yazılarını düzenli okuyamıyordum.Şimdi ilk sizin blogunuza bakarken geleceğinizi öğrendim.Geçen sefer görüşememiştik,çok yoğundu programınız.Eminim şimdi de öyledir.Sizi paylaşamaz şimdi kimse..Zamanınız olursa,blog arkadaşlarınızla da buluşmak isterseniz ben Anadolu yakasında Kadıköy'deyim.Uygun bir yere gelebilirim.Size mail ile telefonumu yazacağım.İstanbul'u bizden güzel yaşayacağınıza eminim.Keyfiniz bol olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. OOO desenize önce şehrimiz şenlenecek, sonrada harika anlatımlarınızla ruhumuz. iyi tatiller. sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Çabuk git gel emiii, merakla bekliyoruz çünküüü :))

    YanıtlaSil
  17. Mine Hanımı unutmak olmaz, onu da öpün benim için :)

    YanıtlaSil
  18. Zero'nun yazisindan ne kadar keyifli bir toplanti oldugunu okudum..ne güzel anlatmis, orda olup, sizinle tanisabilmeyi yürekten isterdim. Sevgiler cok

    YanıtlaSil
  19. Ben de Perşembe akşamı yollanıyorum oğlumla beraber o tarafa doğru..İnşallah keyifle gezmişsindir Leylakçım..İçine sinsin..

    YanıtlaSil