.

.
.

13 Aralık 2011 Salı

VAN'A YARDIM KİTABI

Van depremi nedeniyle ortak bir etkinliğe imza atmıştık Decaflatte önderliğinde, geçtiğimiz gün sonuçlandı. Biz fotoğraflarımızla katılırken (benimki yukarıdaki) sevgili Decaflatte tüm gücüyle bu işe omuz verdi,  bu kitap aslında onun eseri. Buradan bir kere daha gönlüne, emeğine sağlık diyorum. Umarım çorbada bir fiske de olsa tuzumuz olmuştur ve bir yaraya merhem olur. Hazırlanan kitap şu anda internet aracılığı ile satışta, biz de satın alarak katkıda bulunalım derseniz linki sayfamın sağ kenarında. Daha detaylı bilgi için Decaflatte'nin bloguna TIK, kitaba bir göz atmak için TIK. Önderlik eden ve katılan tüm dostlara bir kez daha gönül dolusu teşekkür...

9 yorum:

  1. Çok değerli bir şey çıkarmışsınız ortaya. Kitabı bugün bazı bloglarda gördüm, çok emek var. Tebrik ediyorum hepinizi ayrı ayrı...

    YanıtlaSil
  2. ÖĞÜNEREK SÖYLÜYORUMKİ DECAFLETTE BENİM CANIM KIZIM OLUR TAAA AMERİKALARDAN CANLA BAŞLA YARDIM İÇİN ÇALIŞIPBU KİTABI HAZIRLADI İNŞALLAH İNSANLARDA DUYARLI OLUR DA ALIRLAR.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize, gözlerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Dersaadet,
    Sağol, asıl Decaflatte'nin emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Mevdoş,
    Bence de öğünün. Ellerine, emeklerine sağlık, çok güzel bir düşünce ve çok güzel bir sonuç oldu, umarım çok çok alıcısı olur ve amacına ulaşır.
    Benden sevgiler, hem size hem kızlarınıza...

    YanıtlaSil
  6. Semi,
    Teşekkürler.
    Asıl tebrik edilecek kişi Decaflatte, bizimkiler ancak okyanusta bir damla.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. nasıl güzel bir şey olmuş ve nasıl güzel bir amaç için yapılmış...
    İstenilen amaca ulaşsın yolu açık olsun

    YanıtlaSil
  8. Mevdoş'umuz, çok güzel elatlar yetiştirmiş, Allah nazardan saklasın. Çok güzel bir işe imza atmışsınız. Tebrikler. Keşke bütçem uygun olsaydı da bu şekilde de biraz yardım yapabilseydim. Sevgiler.

    YanıtlaSil