.

.
.

12 Nisan 2012 Perşembe

KUMRULU KOMBİN

Epeydir kombin yapmıyorduk değil mi? Moda dünyasını küstürmeyelim gezip tozarken, buyrun son kombinim:)

-Kitap: Eşik/Irmak Zileli (Ödünç)
-Fincan: Avanta (Nescafe Gold paketinden çıktı)
-Kahve: Doğal olarak Nescafe Gold
-Vazo: Yıllar öncesinden kalma, nereden aldığımı bile unuttum
-Kağıt güller: Hediye 
-Not defteri: Hediye
-Kurşun kalem: Alkım Kitabevi'nden ve o da hediye. Avantacı olduğum kesinleşti:))
-Eşlik eden Müzik: Cengiz Özkan'ın Naz albümü (Valla bunu kendim aldım:)

Kitaba yeni başladım, otobiyografik özellik taşıyan bir roman, ilerleyen sayfalarda daha detaylı bilgi veririm. Bu sabah Cukka ev taşıdı, uzağa değil ama aynı bina içerisinde yan daireye taşındı. Naneyi kurtarmak için aceleyle hazırladığım deterjan kovasından bozma saksının içine iki küçük saksı koyarak yapmıştım yuvayı. Öndeki küçük saksıdan arkadaki küçük saksıya taşımış bebelerini. Bebeleri bir görseniz çirkinlik numuneleri, kapkaralar, üzerlerinde tek tük fırça gibi sarı tüyler var. Babalarının karga olduğundan şüpheleniyorum, Okka bu konuyu bir araştırsa iyi olacak. Zaten o da vefasız çıktı, pek uğramıyor, zavallı Cukka gözü yolda bekleşip duruyor yavruları kanadının altında. Dedim ben, okeyden başalamıyor ki bebeleri gözü görsün. Burdur deyimiyle "afat ölümcüğüne uğramayasıca" :))

18 yorum:

  1. çok hoş bi kombin olmuş leylakcım =) yine gözlerimiz şenlendi.
    vazoyu kendin geri dönüşüm olarak tasarlayıp yaptın sanmıştım ve neyin kabını kullandığını sormak için pek bi heveslenmiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraftakı renklere bayıldım, insanın içini sevinçle dolduruyor :) güller de o kadar canlı duruyor ki! Ben hiç birinden ödünç kitap alıp okuduğumu hatırlamıyorum, hep satın aldım, okuduğum her kitap kütübhanemde olsun isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Leylək Xəlifə,
    Teşekkürler...
    Ben de pek ödünç kitap okumam ama bu yabancıdan değil, kızkardeşimin kitabı. Onunla değişimli okuruz arada bir, yoksa ben de kitaplar benim olsun diyenlerdenim:))
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Đëjάώυ,
    Sağolasın.
    Vazo evet, geri dönüşüm değil, seramik bir vazo o. ama bir benzeri yapılabilir belki uygun malzeme bulunursa:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Mavi Balon,
    Evet, bu rengi sevenler çoğunlukta, anladım ben onu:))

    YanıtlaSil
  6. Ödünç kitap mı, şaşırdım ama sonaaa anladım kızkardeştenmiş:)))
    Gülleri canlı zannettim, sevdim.Fincan da avanta mavanta güzelmiş yani;)
    Ama hepsinden güzeli bu kombini yapan:))

    YanıtlaSil
  7. Çok güldüm;)
    Bu alışılagelmiş uzun yorumlarımdan olmayacak, ama söylemeden geçemem; çok keyifle, gülerek okuyorum burayı. Taze, güzel bir hava var bu sayfada, ve seviyorum bu havayı ben.
    Kumrulara, mis gibi Antalya havasına ve sana, çokça sevgi ve selamlarımı yolluyorum Leylak Dalı.

    YanıtlaSil
  8. Harika bir kombin, fincanınızı, kaleminizi güle güle kullanın. :)
    Keyifli okumalar Leylak Dalı.

    YanıtlaSil
  9. Gülşah,
    Teşekkürler, pek yeni değiller ama güle güle kullanayım yine de:))
    okumaya devam, iyi gidiyor...

    YanıtlaSil
  10. Justine,
    Seni güldürdüysem çok sevinirim. Hayata gülen bir pencereden bakmayı seviyorum ben, etrafta bir sağlık sorunu olmadıkça herşeyi dert etmemekten yanayım. Olayların mizahi yönünü bulmaya ve kendimle dalga geçmeye bayılırım. Sayfamı sevdiğine ayrıca sevnidmi zira ben de senin sayfanı seviyorum:)
    Kumru saftirik saftirik oturuyor saksının üstünde, kanatlarının altında bebeleri, selamını ilettim, guguruk dedi:))
    Ben de iyi akşamlar diyorum:))

    YanıtlaSil
  11. Baykuş Gözüyle,
    Yorumu yapan da güzel bence:))
    Evet çok yakınım olmadıkça ödünç kitap pek almam ama kardeşim farklı tabii ki.
    Fincan avanta ve bana göre fazla süslü ama arada kullanırım boşver:)) Bedava sirke baldan tatlı:)

    YanıtlaSil
  12. Sıkı bir takipçinizim ama bu fincanı yeni gördüğümden sizde güle güle kullanın :)))
    Özellikle okuduğunuz kitaplar harika.
    Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  13. Gülşah,
    o zaman bir daha teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  14. Çok harika olmuş cidden çok beğendim,kombin diye buna derim !

    YanıtlaSil
  15. Red Riding,
    Di mi? Moda dünyasını sarsar bu kombin:)))
    Ashley'in Fıratları sağ salim ulaşmış, mesaj geldi, sevindim.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. Su nescafe ve diger bütün sirketler niye hep Türkiyedeki müsterilerine böyle hediyeler veriyor? yok yani bize niye vermiyorlar ki? Biz Isa´yimi tasladik sanki alla alla. Türkiyedeki müsterilerini hediye yagmuruna tutup da bizi es gecen bütün firmalari kiniyorum burdan:))

    Burdur deyimini sevdim ama bu sözü becerip söyleyene kadar öfkem gecer benim:))

    YanıtlaSil
  17. Süntercim,
    Siz nescafe değil filtre kahve içiyorsunuzdur. Biz nescafenin gözüne veriyoruz makinasızlıktan, makine olsa da tezgahta koyacak yer yok çoğu zaman. Eh böyle pazar bulsam ben de veririm hediye. Filtre kahvelerin yanında hiç avanta görmedim mesela:)))
    Benim gibi Burdur'a yakın bir Antalya beldesinin gelini olsaydın çoktaan ezberlerdin. Daha bunun gibi neler var, biraraya gelsek de bizzat söylesem:))
    Öperim seni...

    YanıtlaSil