.

.
.

5 Mayıs 2012 Cumartesi

HAZIR MI DİLEKLERİNİZ?


Hıdırellez için gül ağacınızı hazırladım, hepimiz için dileklerimi astım. Varsa ekstra bir dileğiniz ilave ediverin bir zahmet, ben onları yarın manilerle suya atarım:


Parayı astım dala
Yâri sordum sağa sola
Yarın Hıdırellezdir
Hepimize mübarek ola

***
Su başında su tası
Gümüştendir kurnası
Bugün dilek tutanın
Kabul olur duası

Efendim gelelim dünkü Pop&Jazz konserine, diyecek bir laf yok muhteşemdi.


Şef Tolga Taviş yönetimindeki Antalya Devlet Senfoni Orkestrası vokallerde Sibel Gürsoy ve Aydın Kahya'ya eşlik ettiler. İki harika ses salonu dolduran izleyicilere unutulmaz anlar yaşattı. Bu şehirde yaşadığım için kendimi çok şanslı hissediyorum, tüm dilekleriniz kabul olsun deyip kaçıyorum...

Üstteki güllü görsel: Buradan

10 yorum:

  1. Saağoool...Waaarooool Leylak'cııım.....
    Hepisi de hepimize gerekli.
    Şimdi artık top Hıdır ve İlyas mübareklerde. Eminim ellerinden geleni yapacaklardır :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım dileklerimiz geröekleşir. Görsel çok güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. gezme tozma ekler misin benim için listedekileri de saklı tutarak örtmenim. Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  4. Bu dileklerin hepsine tum dunya için amiiiiin diyorum sevgili Leylak dali.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Dilekleriniz çok güzel ben içine enerji ya da canlılık ilave olarak diyorum.Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  6. parıldayan çiçek,
    Çok teşekkürler, evet enerji ve canlılık da gerekli değil mi:))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Güngör,
    Evet tüm dünyaya çık gerekli bu dilekler, herkes için hepimiz için gerçek olsun dilerim. aşağıdaki linkteki şarkı da size ve eşinize Hıdırellez armağanı olsun:

    http://www.youtube.com/watch?v=L28gKrUdeF4

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Elktram,
    Eklemez miyim, hem sana hem kendime:)
    Nasıl unutmuşum ben zaten:))

    YanıtlaSil
  9. Vladimir,
    Dileyelim ama öyle zor ki, keşke...

    YanıtlaSil
  10. Asucum,
    Evet biz elimizden geleni yaptık, şimdi sıra onlarda:))
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil