.

.
.

13 Aralık 2012 Perşembe

"SİZİN KİTAPLIĞINIZ NASIL?" 24

Üç kitaplıkla serimizi sürdürelim. İlk olarak "Hayat Bir Dejavu" blogunun kahveli, bisikletli kitaplığını görüyorsunuz.

 

Sıradakiler "Gökçedeniz" blogunun sahibi Arzu'ya ait:

 



Ve son kitaplık ta Singapur'dan "A-H"den geliyor. Alt raftaki oyunları oynamak için neredeyse Singapur'a gidecektim ben :)
 

Sevgili arkadaşlar, kitaplık serisine gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ediyorum. Hem katılım, hem de görüntüleme açısından çok rağbet gördü. Bu da kitapları çok seven biri olarak beni çok mutlu etti. Hoşgörünüze sığınarak artık gönderi alamayacağım. Elimdeki mevcut fotoğrafları yayınlayıp bu seriyi bitireceğim. Başka etkinliklerde buluşmak üzere diyorum. Yeni fotoğraf almayacağım ama bir süre daha kitaplık görmeye devam edeceksiniz. Sevgiyle...

18 yorum:

  1. mim olsaydi da herkes kendi blogunda yayinlasaydi da tiklayip bakaydik keske.

    YanıtlaSil
  2. tijen hanım,
    böyle toplu olunca daha kolay oldu sanırım. Ama daha çok kitaplık vardır. Bu şekilde bir etkinlik de siz başlatabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  3. sıradaki etkinliği heyecanla bekliyorum, bu çok zevkliydi :)

    YanıtlaSil
  4. coraline,
    Yeni yıl telaşını atlatalım buluruz birşey elbet :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Leylak'cığım ,blog olmaz mı,buradan tanışıyoruz.Selam ve sevgiler.Arzu Baydur Sarıyer.

    YanıtlaSil
  6. Arzu,
    Ahaha koptum :) Ya sanırım sen başka bir mailden yolladın ve ben hiç blog yazmadan kaydettim nasılsa bizim Arzu diye ama o kadar çok foto geldi ki benim kafa uçtu. Özür diliyorum canım, hastayım ona ver şaşkınlığımı :) Hemen ekliyorum blogu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Olmaz ama daha karpuz kesecektik biz.
    Bir kere hem ben gönderecektim hem de arkadaşlarımı çektim onları gönderecektim :(

    YanıtlaSil
  9. Asortik;
    Yolla sen canım, madem öyle haftada bir günü bu işe ayırırım ben.Seni kıracağıma dişimi kırarım ayrıca :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir etkinlik oldu.
    Sen de haklısın,çok büyük ilgi gördü,blog dolup taştı artık.Artık yazıların,kitaplık fotoğraflarının arasına sıkışmayacak.Bu da sevindirici haber. :)
    Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Ablacim dedim ya bizim cakma kitapligi bile adam yerine koymussun diye sagolasin ;)
    her daim bekleriz oyun oynamaya :))

    vallahi bende bu etkinlikten cok zevk aldim, yeni yil sonrasi yeni etkinlikler bekliyoruz senden :)

    YanıtlaSil
  12. hoş bir etkinlik oldu, teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  13. lleylakım dalımcım aslında.. birfincan mucize gibi.. bir de bir raf hayat 'ımsı bir bilog daha açsan.. sen bu işi güzel kotarıyorsun diye söylüyorum.. kitaplıklar şahsi ve genel ve kitaplar ve kitapçılar.. eklesek oraya <09..
    acık ucundan yardım da etsem sana.. kitaplar öyle fotografik şeyler ki kuzum..=)vazgeçişmezimiz oldular..

    atalet..

    YanıtlaSil
  14. Atalet,
    Bu güzel fikirmiş, yılbaşından sonra yapalım böyle birşey, yardımınla hallederiz evelallah :)

    YanıtlaSil
  15. Dejavu,
    Sayenizde, ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. A-H,
    Bak Ataletle kaynattık bile yeni bir proje için. Denizde kum bizde proje :)

    YanıtlaSil
  17. Semih,
    Teşekkürler...
    Bloga kitaplık arası olmadan yazmayı ben de özledim. Umarım 3-4 güne hükümranlığımı ilan ederim yine :)

    YanıtlaSil
  18. O zaman önce arkadaşlar.. :))

    YanıtlaSil