.

.
.

16 Aralık 2012 Pazar

"SİZİN KİTAPLIĞINIZ NASIL?" 30

Akşamın kitaplığı "Düşlerin Rengi" Zeynep'ten. Burada sadece iki parçasını ve okunmamışlar kısmını gördüğünüz kitaplığın devamını yeni açacağımız kitap blogunda göreceksiniz. 



Zeynebin sanat kitapları ağırlıklı başka kitaplıkları da var ama dediğim gibi onlar yeni blog için saklandı. 


Bunlar da kara kedilerin muhafızlığını yaptığı okunmamışlar yatay kulesi.  Her kitap bitiminde yandaki Pinokyo sınava tabii tutuyor okuyanı :)

Siz bunlara bakarken ben kanun sesiyle mestoluyor olacağım. Yarın son kitaplık fotoğraflarında görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Çok güzel bir diziydi Leylak'cığım. Blog dünyası için yaptıklarına ve çalışkanlığına hayranım.

    YanıtlaSil
  2. süpermiş leylakcım..
    ben kitaplığımı çok seviyorum.. emek emek yaptım onu.. ama gene de.. kapaklı kitaplıkları beni benden alıyor ..
    çok beğendim..

    atalet..

    YanıtlaSil