.

.
.

4 Aralık 2012 Salı

"SİZİN KİTAPLIĞINIZ NASIL?" 8



Tıklayıp büyütüyoruz


Sıradaki kitaplık "Sabunlarım" blogunun sahibi, güzel çiçekler, şahane fidanlar yetiştiren, mis kokulu doğal sabunlar yapan Mine Hanım'a ait.  Zaten bazı kitapların sırtını okursanız benim yazmama gerek kalmadan kitaplığın kime ait olduğunu anlarsınız.

Bugün burası bile soğuk, gerçi batıya ve güneye bakan bir evde yaşamanın kış avantajını yaşasak, camdan giren güneş ışınları odayı sıcacık yapsa da tipik Antalya poyrazı dışarıda iliklere işlemekte. Sizi Mine Hanım'ın kitaplarıyla başbaşa bırakıyor ve daha soğuk yörelerde yaşayanlara kolaylıklar diliyorum. 

8 yorum:

  1. http://assortiek.blogspot.com/2012/12/kitaplgmz-dizdim.html

    bu da beniiim minik kitaplığım:)

    YanıtlaSil
  2. Assortiek,
    Kitaplığınız çok şirinmiş. Bu blogda yayınlayalım mı, yoksa sadece yorum olarak mı kalsın?

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdiğim kitaplar var sevgili arkadaşımızın kitaplığında. Çok güzel keyifle okusun kitaplarını.

    YanıtlaSil
  4. yeni bir kitaplık yaptırmak zorunda hissediyorum ..çok şükür bizim evde herkes kitap düşkünü okumayı seven çocuklarım var sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. bu postlara bayılıyorum. bende yollayacağım en kısa sürede.

    YanıtlaSil
  6. Kitaplara en çok da o kupaya bayıldım..

    YanıtlaSil
  7. Herkesin evine, kütüphanesine girmek çok hoş oldu, fikrine sağlık Leylağım:)

    YanıtlaSil
  8. Hiç bilmediğim ne çok kitap sever blog varmış:) Hemen izleyici oldum Sabunlarım bloğa:) Ne hoş!

    YanıtlaSil