.

.
.

5 Nisan 2013 Cuma

BAHAR TURLARINA DEVAM

"Hafta başından beri neredesin?" derseniz bu aralar işim gücüm ot-çöp. Uzun yürüyüşler yapıyorum, havayı kokluyorum-ki basbayağı parfüm kokuyor-çiçeği, çimeni, ağacı seviyorum, kısacası baharın tadını çıkarıyorum. Bıktınız mı bilemem ama ekleyeceğim fotoğraflar yine doğadan olacak. Sokakta bahar incelemeleri yapmadığım zamanlarda da okuyorum. "Minare Gölgesi" bir solukta bitti ve gerçekleri anlatan masalsı üslubunu pek sevdim. Şimdi elimde Alev Alatlı'nın "Or'da Kimse Var mı?" serisinin uzun bir aradan sonra yeni çıkan 5. kitabı var: "Beyaz Türkler Küstüler". Bu akşam da "Antalya 5. Koro Festivali" kapsamında düzenlenen "Carmina Burana" konserine gideceğim. Hayli görkemli olacağa benzer, Antalya Senfoni Orkestrası, çeşitli ülkelerden gelmiş korolara eşlik edecek. Konser öncesi aklımdan geçense Nar Cafe'de denize ve Bey dağlarına karşı bir kahve içmek. Şimdi yine doğaya dönelim:

 

Bakmalara doyamadığım bu manzara Falezler'den Konyaaltı Plajlar'ına ve Bey Dağları'na doğru.  Günün her saatinde ayrı güzel, sarı papatyalar da açmış ki gözler bayram etsin.


Erguvanlar tam kıvamında


Ve mor salkımlar da, mis gibi kokuyorlar. Bahçesinde ya da balkonunda mor salkım olan bir evde yaşamak isterdim doğrusu.


Yol kenarları, refüjler, kaldırımlar lale dolu bu yıl. Yavaş yavaş sönmeye yüz tutmaktalar. 


Ve bunlar, çekirdek kabuğu sanmayın sakın. Yere düşen limon, portakal, turunç çiçekleri. Antalya bu mevsim narenciye parfümüne bulanmış durumda.

Hepinize gönlünüzce bir hafta sonu dilerim...

13 yorum:

  1. harika kareler... kokuları aldım...missss.

    YanıtlaSil
  2. Ben o erguvanın altında durup mor salkımları koklamak istiyorum. :))

    YanıtlaSil
  3. Ekmekcim,
    Haydi çık gel yav, atla uçağa yarın sabah haftasonu herşeyi koklatırım sana :)

    YanıtlaSil
  4. O bitkiler bu kadar güzel resimlendikleri için çok şanslılar bence..

    YanıtlaSil
  5. Mine Hanım,
    O sizin bakan gözlerinizin güzelliği efendim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bahar turunuza hayran kaldım.
    Sizi bahar dallarına davet ediyorum:))
    Adana'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Sare hanım,
    Bestenin Nanelerinden takibe aldığım Sare Hanım olsanız gerek, bahar dallarınızı gördüm sabah. Benzer iklimlerde yaşıyoruz ve tadını çıkarıyoruz galiba :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. sizin çiçekler dökülmeye başlamış bile, bizimkiler tam açmadılar. marmara bölgesine bahar yavaş yavaş geliyor:)

    YanıtlaSil
  9. Buket,
    Eh, burası Akdeniz, herşey erken başlıyor burada :)

    YanıtlaSil
  10. Uzun yuruyus hastasi biri olarak, yururken guzellikleri fotograflamayi cok seviyorum..Bazen minicik bir cicek bile neler neler anlatiyor insana..ben de varim burada diye gosteriyor kendini..

    Mis gibi havayla guzel enerji gonderdiginiz icin tesekkurler..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Yine içimizi açtın Leylağım, ne güzel bir yerde yaşıyorsun sen:))
    Antalya'yı Lara tarafında 4-5 günlük bir tatil ile tanımış ve çok sevmiştim, benim için unutulmaz bir kaç gündü:)

    YanıtlaSil
  12. Birinci resme bayıldım. Ayakkabılarımı elime alıp o sahilde yürümek vardı şimdi.

    YanıtlaSil