.

.
.

29 Haziran 2013 Cumartesi

AKLIMDA BİNLERCE KİTAP ADI VE BİNLERCE ŞİİRLE...*




Görsel: Camille Engel

Bu ara kitaplarla fazla içiçeyim, okuma hızım arttı. Ankara'da olmanın getirdiği bir avantaj belki, belki yaz aylarının getirdiği rehavetin sonucu. Canım sıkıldı mı kitapçılara atıyorum kendimi, sadece bakacağım diye kendime söz veriyor sonra dayanamayıp 1-2 kitapla çıkıyorum. Evde bir kule oluştu yine ama bu kez çabuk eriyor. Şu aşağıdaki linke twitterde rastladım, yılın en iyi 50 kitap kapağı seçilmiş. Bir tanesi dışında tamamı yabancı ama hepsini satın almak istedim dil bilgim yeterli olmamasına rağmen. Sanırım yurt dışına çıkarsam zamanın çoğunu kitapçılarda geçirir sonra da sırf kapaklarına vurulduğum için bir valiz dolusu kitapla dönerim. Bakın bakalım siz nasıl bulacaksınız bu kapakları, şuraya bir TIK lütfen...

*Bir Resim Olarak/Ahmet Erhan


1 yorum:

  1. ben en çok kilim desenei gibi olanı sevdim..
    bu aralar teknolojik kazalarla uğraşıyorum.. onun bigisayarı bozuluyo ona benimkini ödünç veryom fotograf makinemin hafıza kartı kayboluyo filan bi şekilde düzenim bozuldu toplanamıyorum.. hadi bakalım diyor kaçırmadıysam da yazılan yazıları ses çıkaramadım yorum edemedin diye sıkılıveriyorum.. öpenzi.. atalet ben..

    YanıtlaSil