.

.
.

23 Aralık 2014 Salı

YIL BİTMEYE YAKIN


Şaka maka yoruldum bugün. Kahvaltımı yapar yapmaz son kalan kartlarımı ve kargolarımı toparlayıp sokağın köşesindeki PTT şubesine gittim. Görevli hanımla aramız çok iyi, beni yormadan sakin sakin ve güler yüzle hallediyor işlerimi. Başka PTT şubelerindeki görevliler kitap kargosundaki indirim bitti diyerek başlarından savdıkları halde bu uzun uzun uğraşıp siteyi açıp indirimli yolladı kitaplarımı yıl boyu sağolsun. Postane sonrası market alışverişi yapıp eve döndüm, kolları sıvayıp üçüncü tertip yılbaşı kurabiyesi yapımına giriştim. En lezzetli parti de bu oldu galiba. Sonra kurabiyelerin bir kısmını paketleyip, yanına bir de minik hediye ekleyip PTT şubesindeki hanıma yeni yıl armağanı olarak götürdüm. Ardından arabaşı çorbası pişimeye giriştim. Arabaşı çorbasını bilenler bilir; hindi, tavuk ya da av etiyle yapılan ve özel hamuru eşliğinde yenen acı ve sıcak bir çorbadır. Çocukluğumda komşumuz Nimet teyze yapar, komşuları davet ederdi, güle oynaya yerdik. Hatta bununla ilgili bir anımı yazdım, İletişim Yayınları'nın bu yıl çıkardığı 2015 Resimli Edebiyat Takvimi'nde yer aldı. Sahi, siz aldınız mı bu takvimi, almadıysanız tavsiye ederim, çok beğeneceksiniz. 


İşte bugünlük böyle, başım ağrıyor. Gidip bir ağrı kesici alayım sonra da kitabımla köşeye kıvrılayım. Kalın sağlıcakla...
Ha unutmadan, yeni headerimi beğendiniz mi?

12 yorum:

  1. Ne şirin süslemişsiniz sehpanızı:) Nice mutlu yıllaraaa.

    YanıtlaSil
  2. Begendim.
    Takvim alma vakti gelmis demistim bugun.
    Gidim alayim yarin. Kendi takvimimi de yapiyim diyorum.

    YanıtlaSil
  3. yeni header süper; kış vakti sıcak çikolata içmişim gibi etki yarattı üzerimde :) takvimi de gidip alacağım en kısa zamanda, size de geçmiş olsun... En kısa zamanda haber edin kendinizden lütfen...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Leylağım postun da header in de o kadar iç açıcı ki :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de beğendim header'ı, hem renkli hem neşeli :)

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli ve de keyifli:)

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yillar simdiden...Header güzel.

    YanıtlaSil
  8. YENİ headerini çok beğendim :))
    yakışmış sana
    mutlu yıllar
    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  9. -O tepedeki şey müthiş.Geçen gün de görüp çok beğenmiştim, kıskançlığımdan bişey demedim :)
    -PTT memuresine kurabiyeli hediye götürmek tam sana göre bir incelik.
    -Arabaşını ablamın kocası yapardı, ben sevemedim(acı yiyemiyorum)
    -Takvimi hâlâ alamadım-inşallah bu hafta..

    YanıtlaSil
  10. Leylakcım dualarına temennilerine çokk teşekkür ederim :)))

    Header tam sen !! Bak ve anla :)) Bayıldım yani.

    Sehpanında yanına oturasım geldi doğrusu..Sen ben bizgiller pek seviyoruz bu yeniyıl şeysini :=))

    dilerim göreceğimiz sağlık ve huzur dolu niceleri olur..

    çok sevgiler..
    Mutlu yıllar olsun.

    YanıtlaSil
  11. E pek güzelmiş bu yeni header, tam seni anlatıyor :) Bol kitaplı, neşeli yıllar olsun!

    YanıtlaSil